mércores, 6 de maio de 2020

MÉRCORES 6 MAIO

Bos días queridos peques.
Hoxe imos traballar moito cos SUBSTANTIVOS que xa sabedes que son as palabras que serven para chamalle ás cousas, ou aos animais, ou ás persoas,ós pensamentos... Chámanse tamén NOMES.
En castelán dise: NOMBRES O SUSTANTIVOS (xa sei, que o sabedes de sobra) Vale, pois a ver se sodes capaces de facer este LIM ata o fin.
                 
                    O SUBSTANTIVO
                         MÁIS
PLÁSTICA
E mentres terminades de enviarnos os debuxos de MARUJA MALLO, aquí tendes un montón de manualidades para facer as que máis vos gusten


E UN POUCO MÁIS PARA ESTUDIAR DOS RÍOS:



















5 comentarios:

  1. Buenos días, el link del sustantivo no carga, le intente desde distintos dispositivos y no hay manera. Un saludo.

    ResponderEliminar
  2. Hola Antón. A mi en el ordenador me va perfectamente a través del explorer. Un saludo

    ResponderEliminar
  3. A mi tampoco me carga de ninguna manera.

    ResponderEliminar
  4. A mi tampoco me carga de ninguna manera.

    ResponderEliminar
  5. A mi tampoco me carga de ninguna manera.

    ResponderEliminar